Σελίδες

Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

MYTHIC OIL LE PARFUM..ΈΝΑ ΜΕΘΥΣΤΙΚΟ ΑΡΩΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ...ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ..

Διάβασα τυχαία στο ίντερνετ μια κριτική γιαυτό το άρωμα,δεν είχα δοκιμάσει το πολύ γνωστο λαδάκι απο το οποίο εμπνεύστηκε η μυρωδιά του, το γνωστό mythic oil της L'oreal όμως...Γιαυτό δεν ήξερα σίγουρα αν θα μου αρέσει για άρωμα σώματος...Όμως πήρα το ρίσκο να το παραγγείλω χωρίς να το έχω μυρίσει προτίστως...Καταλάβατε λοιπόν οτι θα μιλήσουμε για το άρωμα Mythic Oil Le Parfum..Την καινούργια μου αγάπη και πολυτέλεια..

Όταν έφτασε στα χέρια μου λοιπόν με δισταγμό, το άνοιξα για να το μυρίσω ...και αμἐσως με κέρδισε..Απόλυτα μεθυστικό,αισθησιακό και μυστηριώδες...
Τις νότες του συνθέτουν το Μανταρίνι, άνθη πορτοκαλιάς, φραγκοστάφυλο, γιασεμί, φύλλα βιολέτας, κόκκοι Tonka Bean, καραμέλα και βανίλια,και κοσμούνται απο αυτό το όμορφο πολυτελές μπουκάλι...
ΔΕ νομίζω να το μυρίσει κάποιος και να μην ''συγκινηθεί'' απο τις τόσο βαθιές κι αισθησιακές του νότες..Εκπέμπει θηλυκότητα με την πρώτη μυρωδιά και απο τότε δεν το αποχωρίζομαι απο το σώμα και τα μαλλιά μου...Η υφή του μοιάζει με λάδι διαλυμένο σε οινόπνευμα ,η πολύ λεπτόρρευστο και καθόλου λιπαρό λαδάκι...Όποτε είναι ιδανικό και για τα μαλλιά όπου και κατα προορίζεται αλλα γιατί όχι και για το σώμα..Η διαρκειά του είναι πολύ καλή σε μένα προσωπικά αφού μπορώ και το μυρίζω πάνω μου και μετά απο αρκετές ώρες..
Μπορείτε λοιπόν να το βρείτε απο τον Νοέμβριο του 2013 στα κομμωτήρια με κόστος: 29 € (75 ml).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου