Σελίδες

Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΑ ΚΡΑΓΙΟΝ-FAVOURITE SPRING LIPSTICKS

Σαν καλό κορίτσι και εγώ έβγαλα απο το συρτάρι μου,τα ανοιξιάτικα κραγιόν μου και σας παρουσιάζω τα αγαπημένα μου απο αυτά!Για να τα δούμε ένα ένα λοιπόν...


                                    Mac Relentlessly Red (RETRO MAT)
Ένα πολύ φωτεινό σχεδόν neon ροζοφούξια έντονο...Πολύ ωραίο για την άνοιξη κορίτσια..



Yves Saint Laurent Rouge Pur Couture Vernis À Lèvres Glossy Stain (?)

Αυτό κορίτσια το stain δεν γράφει πάνω νούμερο,εγώ θα σας βάλω φωτό αλλα δυστυχώς δεν έχω το κουτάκι του που γράφει το νουμεράκι.Είναι ένα κοραλί σχεδόν καθαρό στα δικά μου μάτια,όχι ιδιαίτερα έντονο,πολύ ωραίο για αυτόν τον καιρό...


                                      KIKO ULTRA GLOSSY STYLO no 805
Απο το ταξίδι μου στην Ιταλία στην αδελφούλα μου,ένα απο τα αποκτήματα μου απο την αγαπημένη αυτή μιλανέζικη εταιρία είναι αυτο το κοραλορόζ κραγιόν-balm που αφήνει μια πολύ ωραία γυαλάδα στα χείλη,καθώς και όταν φεύγει αφήνει ένα ωραίο ''λέρωμα''
stain...


                         Flormar Long Wearing Lipstick L12
Ένα σκούρο καθημερινό φούξια που έχει αρκετά καλή διάρκεια και είναι για όλες τις εποχές νομίζω!


                             LOVIE LIPSTICK No 55
Ένα καθημερινότατο χρώμα απο τη lovie που το έχω πάντα στην τσάντα μου.Είναι ένα ροζάκι -απαλό φουξ τέλειο για κάθε μέρα!


                            Lancome Rouge In Love no 163M
Άλλο ένα αγαπημένο κραγιονάκι απο τη lancome και αυτή την πολύ ωραία σειρά τα rouge in love.Αυτό το χρωματάκι είναι ένα πολύ όμορφο,κοκκινο-φούξια.Δεν ξέρω πως αλλιώς να το περιγράψω..Είναι σταθερό,λίγο γυαλιστερό και ενυδατικό αλλα όχι πολύ.



                               MAC Lady Danger (mat) 
Ένα πορτοκαλοκόκκινο κραγιονάκι απο τη MAC  που είναι πολύ έντονο και ότι πρέπει για την άνοιξη και το καλοκαίρι,αφου άλλωστε είναι και τάση φέτος..Σταθερό πολύ αφού είναι ματ!

Μέχρι το επόμενο post...ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΤΕΛΕΙΑ...







10 σχόλια:

  1. Αχ πολύ ωραία όλα!Πιο πολύ μου άρεσε το πρώτο απο Mac και από Lovie!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. wow...το Lady danger ειναι φοβερο εεε..δεν του το χα...θα το παρω σιγουρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχχχ αυτό το Lady danger...Δεν μου την γλιτώνει φέτος!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ ωραία όλα αλλά περισσότερο μου άρεσε της Mac το Relentlessly Red!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μοιαζει λιγο με το candy yum yum νομιζω αν κ ειναι πιο ανοιχτο. Πολυ μαρεσει κ μενα!!

      Διαγραφή