Σελίδες

Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

My Christmas wishlist!!

Όλοι μας έχουμε προιόντα που έχουμε βάλει στο μάτι καιρό και περιμένουμε την κατάλληλη στιγμή να τα τσακώσουμε right??Ε γιατι να είμαι εγώ η εξαίρεση???Πάμε να δούμε τι beauty λιχουδιές έχω βάλει στο μάτι τελευταία!!!

  • Benefit Rockateur blush-ΟΚ δε θα πώ πολλά..Σα να βάζεις ρόζ χρυσό στα μάγουλά σου..Είναι ακριβούτσικο κάπου στα 23euros με 35% έκπτωση απο τα Sephora..Άχχχ τόχω δοκιμάσει και είναι τρέλα..

  • YSL MANIFESTO PERFUME-Υπέροχο άρωμα,μεθυστικό και σέξυ..Με κορυφαίες νότες το φραγκοστάφυλο,περγαμόντο και νότες πρασίνου , μεσαίες νότες κρίνο της κοιλάδας και γιασεμί σαμπακ και νότες βάσης Κέδρος, σανδαλόξυλο, Βανίλια και σπόρος Τόνκα.Εγώ μυρίζω σίγουρα τη βανίλια και το γιασεμί..Στην Ελλάδα μπορείτε τα 30 ml να τα πετύχετε και στα 40 euros αν δεν κάνω λάθος με έκπτωση 25%.Δοκιμάστε το...
  • Εξαιρετική εταιρία η KIEHL'S απο το 1851 με πολύ προσεγμένα συστατικά στα προιόντα της τα οποία περνάνε συνεχώς απο ελέγχους βελτίωσης..Η bb cream τους περιέχει βιταμίνη C και spf 50 υπόσχεται μείωση των ατελειών της επιδερμίδας και βγαίνει σε 3 αποχρώσεις.PAS MAL.. Απο reviews και μόνο έχω μπει στον πειρασμό πολύ να τη δοκιμάσω..Στην Ελλάδα κοστίζει γύρω στα 30euros(γιαυτό και δεν την έχω τσακώσει ακόμα).
    .
  • Οι τσάντες του ZARA είναι απο τις αγαπημένες μου θα έλεγα.Έχω βάλει στο μάτι αυτήν την mini δερμάτινη city bag όπως την αναφέρει στο site τους,αλλα είναι λίγο τσιμπημένη η τιμή της ,(69.95euros) όμως είναι τέλεια.
Η καινούργια σειρά της MAC DIVINE NIGHT για τις γιορτές ήρθε με 5 χρωματάκια κραγιόν..Εγώ είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω το prepare for pleasure που είναι ένα πολύ ωραίο έντονο γιορτινό κόκκινο που στα χείλη δείχνει πολύ glossy..Το απόλυτο κόκκινο για τις γιορτές..

see you soon..cheers ladies...

15 σχόλια:

  1. Υπεροχα ολα!!
    Σου ευχομαι να τα βρεις κατω απτο χριστουγεννιατικο δεντρο σου :)

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ysl manifesto kai zara bag einai kai sto diko mou wishlist :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. όλα τέλεια κοριτσάκι!!! αγαπώ το άρωμα και το παθιάρικο κραγιόν!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ευχομαι να τα βρεις ολα κατω απο το δεντρακι σου! Και αν δε χωραει να μπει ο Santa ας τα αφησει και εξω απο την πορτα! Α, οσον αφορα την BB εχει SPF 50, δηλαδή απαγορευτική για μικτές + λιπαρές επιδερμίδες! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Egw exw kanonikh pros mikth pleon k otan mou ti forese kala mou ekatse apla de kserw an tha tin parw logw timhs :/

      Διαγραφή
  6. λοιπόν εδώ υπάρχει ένα θέμα... αυτή την τσάντα την είχα δει από ξένες youtuber και την ηθελα, δεν ειχα δει ομως να την εχουμε εδω... λες να ψαξω και στο site???? πω πω φωτιες που μου αναψες.... όσο για την wishlist υπέροχη! μακάρι ο Αγιος Βασίλης να σου φερει όσο πιο πολλά μπορει!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. prepei na iparxei nai..k epishs an pareis til sta zara k peis ton kwdiko tou site tha sto epivevewsoun k mporoun na sou poun k se poio zara iparxei ;) nasai kala aaaa!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τ'ελειαα,το manifesto και το mac divine night τα θέλω και εγώ,αλλά να δω αν θα το προλάβω...το ρουζ είναι φοβερό!!!!Να το πάρεις οπωσδήποτε!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή