Σελίδες

Κυριακή 27 Ιουλίου 2014

BRAZILIAN KERATIN HAIR TREATMENT,HOT OR NOT?

Καλησπέρα όμορφες...Εύχομαι να περνάτε όμορφα όπου και αν σας πετυχαίνω...Άν είστε διακοπές ακόμα καλύτερα...Φέτος με την ευκαιρία του μπλογκ και μιας και δοκίμασα για άλλη μια χρονιά να κάνω τη θεραπεία της βραζιλιάνικης κερατίνης,είπα να μοιραστώ την άποψη μου μαζί σας,μιας και πολλές απο σας θα έχετε δεί πως ''κυκλοφορεί'' πολυ τελευταία...

Είναι η 4η φορά που κάνω τη συγκεκριμένη θεραπεία και νομίζω οτι είμαι πλέον αρκετά σίγουρη και ικανή να εκφέρω άποψη σε σχέση με την αποτελεσματικότητα της συγκεκριμένης θεραπείας..Κατ΄αρχήν να τονίσω και να διευκρινίσω πως δεν πρόκειται για ισιωτική θεραπεία όπως πολλές κοπέλες νομίζουν.Είναι μια θεραπεία λείανσης της τρίχας που στην ουσία τοποθετώντας και κλειδώνοντας στο μαλλί ένα επιπλέον στρώμα κερατίνης,που ώς γνωστόν είναι το δομικό υλικό της τρίχας,υπόσχεται να την λειάνει,να την κάνει πιο υγιή και λαμπερή.Αυτά με τα εγκυκλοπαιδικά και πάμε να σας πω πως μου φάνηκε εμένα, και άν θεωρώ πως αξίζει να ''επενδύσετε'' τα λεφτά σας σε κάτι τέτοιο ή όχι.


Τα δικά μου μαλλιά είναι σγουρά με τάση να φριζάρουν και έχω λεπτή τρίχα.Απο την 1η κιόλας δοκιμή,κατάλαβα πως ήταν ότι ακριβώς χρειαζόμουν, για τα ατίθασα και απείθαρχα μαλλιά μου.Τόσα χρόνια είχα βαρεθεί τα προιόντα styling και τιθασέματος και ήθελα κάτι να τα κάνει με το που βγαίνω απο το μπάνιο και τα στεγνώσω να είναι έτοιμα χωρίς πολυ προσπάθεια.Και έτσι ακριβώς έγινε..Το μαλλί μου απο σγουρό έγινε σπαστό,δε φριζάρει σχεδόν καθόλου, και είναι πιο λαμπερό απο ποτέ!


Η θεραπεία υπόσχεται πως διαρκεί έως και 5 μήνες εγώ την επανέλαβα σχεδόν πάνω στο χρόνο γιατι τότε κατάλαβα πως επανέρχεται στα "ατίθασα"του το μαλλί μου και το χρειαζόταν!Με λιγότερο απο 2 ώρες στο κομμωτήριο,και πλέον πολύ οικονομικότερα απο την περίοδο(πριν 3-4 περίπου χρόνια) που πρωτοήρθε στα ελληνικά κομμωτήρια..

Με λίγα λόγια και εν κατακλείδι σας το προτείνω ανεπιφύλακτα με την προυπόθεση πως πρέπει να έχετε υπόψην τα εξής μειονεκτήματα.
  1. Μετά την θεραπεία συνίσταται για καλύτερα αποτελέσματα να χρησιμοποιείτε μόνο σαμπουάν που δεν περιέχουν sulfates.(Σας το λένε και στο κομμωτήριο που θα την κάνετε).Άν επιλέξετε κομμωτηριακά σαμπουάν θα σας κοστίσουν αρκετά ακριβά(κάπου 10-15 το σαμπουάν και άλλα τόσα η κρέμμα μαλλιών),αλλα μην ανησυχείτε και πλέον υπάρχουν και στα HONDOS τέτοια σαμπουάν με κάτι περισσότερο απο 5 ευρώ.
  2. Τα δικά μου μαλλιά τουλάχιστον λάδωναν πιο γρήγορα απο ότι πρίν(έχω κανονικά μαλλιά).Την 3η μέρα αν τα αφήνατε παλιότερα, ξεχάστε το..
  3. Τα μαλλιά θα χάσουν αρκετό απο τον όγκο που είχαν πριν..(λογικό ε??) 
  4.  Μπορεί απο σπαστό να γίνει ίσιο αλλα (ανάλογα και την τρίχα) μην περιμένετε απο τελείως σγουρό να γίνει ίσιο.Τα δικά μου απο σγουρά ποτέ δεν έγιναν ίσια, απλώς όταν ήθελα να τα ισιώσω,εννοείται πως η διαδικασία ήταν πολύ πιο απλή απο πρίν..
Αυτά απο μένα όμορφες,να περνάτε όμορφα όπου κι άν είστε!  

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου