Σελίδες

Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΦΘΙΝΩΠΟΡΙΝΑ-ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΑ ΚΡΑΓΙΟΝ-FAVOURITE FALL LIPSTICKS!!

Καλησπερούδια κοριτσάρες...Επέστρεψα με ένα πόστ σχετικά με τα κραγιόν που ποτέ δεν μας είναι αρκετά!Αυτή την περίοδο ξεκινάμε να φοράμε τα πιο σκούρα κραγιόν μας(σας έχω και nude όμως εγώ) και παρακάτω θα δούμε τις δικές μου προτάσεις...



                                  MAC REBEL -SATIN
Αυτό το κραγιόν ήρθε για να μείνει,ειδικά τους πιο χειμερινούς μήνες είτε πιο έντονο είτε πιο σβησμένο είναι απλά υπέροχο.Έχει και έντονη απόδοση και είναι και ενυδατικό..Δαμασκηνί με Satin τελείωμα και το χρώμα μιλάει απο μόνο του..


                WET N WILD SILK FINISH LIPSTICK no.30
Ένα καφεμπορντώ ζεστό και βαθύ χρώμα ότι πρεπει για το χειμώνα..Ενυδατικό,όχι τρελά σταθερό όμως..Μαρέσει μαρέσει!!!



                      MAC PLUMFUL -LUSTRE
Ένα ευκολοφόρετο καθημερινό dusty μωβάκι με όχι τρελή απόδοση(άλλωστε είναι lustre finish) που το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όλες για κάθε μέρα και για απογευματινά καφεδάκια!



                  GOLDEN ROSE Velvet matte No 02
Ένα σάπιο μήλο μωβ χρώμα που εμένα είναι λίγο πιο σκούρο απο το φυσικό χρώμα των χειλιών μου.Είναι σταθερό, ματ,πολυ κολακευτικό ενώ πάει σε όλες νομίζω!


               GOLDEN ROSE Velvet matte No 10
Ένα nude κραγιονάκι ότι πρέπει για smoky μακιγιάζ ακόμα και για πρωινό φυσικά..Δεν είναι καθόλου πεθαμενατζίδικο μην ανησυχείς!! 



       
                    BARRY M No 121 
Και φυσικά δε θα μπορούσε να λείπει απο τα κραγιόν αυτής της εποχής το αγαπημένο μου κόκκινο.Ένα καθαρό κόκκινο(στη φωτο δεν φαίνεται αλλα είναι).Σταθερό,τόσο όσο ενυδατικό και πολύ φωτεινό και κάνει τα δόντια να φαίνονται λευκότερα!PERFECT!
 Τα λέμε σύντομα με ένα καινούργιο πόστ !!!kissezzz
 

6 σχόλια: