Σελίδες

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Αγαπημένα site του εξωτερικού για αγορές ρούχων-αξεσουάρ!Τα ξέρατε??

Εντάξει το παραδέχομαι..Ώς πιστή λάτρης της αισθητικής και της μόδας-ομορφιάς αλλα και του ίντερνετ δε θα μπορούσα να μην έχω τολμήσει το ίντερνετ shopping..Με το όποιο ρίσκο και τις αμφιβολίες και να δημιουργεί αυτο το είδος shopping είναι άκρως δελεαστικό..
Ένα κλικ και έχεις μπροστά σου cyber βιτρίνες της αρεσκείας σου και αν μή τι άλλο παίρνεις και ιδέες για το προσωπικό σου στυλ!

Εγω ψωνίζω ηλεκτρονικά απο το 2006 ψωνίζοντας κυριώς απο το ebay το γνωστο και μή εξαιρετέο ..Πόρωση!Στην αρχἠ είχα κολλήσει άσχημα με την ιδέα να περιμένω τον ταχυδρόμο πότε θα μου φέρει το δεματάκι απο το εξωτερικό. Ψώνιζα κυριώς απο το αγγλικό ebay για ρούχα-παπούτσια γιατί πολλές αγγλικές μάρκες έχουν πολυ καλά και οικονομικά ρούχα και δε το μετάνιωσα καθόλου...

Έπειτα ανακάλυψα το ASOS και είχα ενθουσιαστεί και με αυτο πολύ γιατι τέτοια ρουχαλάκια-παπουτσάκια στην Ελλάδα δεν έβρισκα εύκολα, μιας και μου αρέσει και το πιο edgy και το λονδρέζικο στυλ αρκετά!Επἰσης πλέον έχει και μόνιμα δωρεάν μεταφορικά!yayyy

Τι να πεί κανείς για τα ρούχα του NASTYGAL...ΆΨΟΓΟ στύλ,πολλά βέβαια δύσκολα θα τα τολμούσες ομολογουμένως αλλά ΟΚ και το οφθαλμόλουτρο δε βλάπτει σωστά??Τα μεταφορικά για Ελλάδα Οκ δε τα λές και φθηνά!15 δολλαριάκια!

Το ROMWE ήταν άλλη μια ευχάριστη έκπληξη καθώς παρότι κινέζικο πολυκατάστημα(αν δεν κάνω λάθος) έχει πολύ πρωτότυπα κομμάτια,μοναδικά θα έλεγα στέλνει παγκοσμίως δωρεάν απλώς αργούν καμια 15-20 μερούλες..Εγώ έχω πάρει ένα παλτό πρόπερσυ πολύ chic ὀμορφο και πολύ καλοφτιαγμένο!THUMBS UP!
Το TOBI είναι παρόμοια κατάσταση με το NASTYGAL μόνο που οι τιμές θεωρώ είναι καλύτερες..Επίσης άξιο λόγου καθώς η σχέση τιμής-ποιότητας ειναι πολύ καλή..Έχω πάρει ένα jacket δερματίνη με τρουκς πολύ ωραίο και ήρθε σε περιπου 10 εργάσιμες με ταχυδρομείο!!Το αγαπημένο μου!
Καινούργια σχετικά ανακάλυψη για μένα ,πολύ καλες τιμές πολύ ωραία γκάμα επιλογών και σύντομα θα το τιμήσω,είναι ακριβώς στο στυλ μου! Casual-chic-edgy..Μεταφορικά για Ελλάδα??Μόνο 5 ευρώ!
Άλλο ένα αγγλικό site που έχει πολύ καλες τιμές και χαμηλά μεταφορικά για Ελλάδα (περίπου 7ε)και έχει πολύ ''ήσυχες'' αλλα και κάποιες πιο edgy επιλογές για να επιλέξεις.
 Άλλο ένα πολύ συμπαθητικούλι μαγαζάκι με basics αλλά και μοδάτα αρκετά ''φορέσιμα'' κομμάτια ειναι και το BOOHOO.Έχω την εντύπωση πως εδω η σχέση τιμής και ποιὀτητας δεν είναι και τόσο καλή αλλά γιαυτο υπάρχει κ το feedback σε κάθε ρούχο οπὀτε ρίξτε και μια ματιἀ τι λένε οι κοπελιές που αγόρασαν τα κομμάτια που σας ενδιαφλερουν.Εδω τα μεταφορικά ειναι δωρεάν για παραγγελίες απο 25ε και άνω και 5ε για κατω απο 25..Μια χαρα δλδ..
Μια γλύκα τα πουλοβεράκια του SHEINSIDE!Και ὀχι μὀνο..Απο όσο έχω παρακολουθήσει απο βίντεο ξένων youtuber ποιὀτητα άριστη και τιμές σούπερ..Αν έχεις λίγο υπομονή γιατι το delivery κάνει 15 μερούλες στο νερὀ απο ὀσο έχω ψάξει αξἰζει και με το παραπάνω!!

Νομίζω κάλυψα ὀλα τα γούστα ...Αυτά για τώρα ,να προσέχετε και τα ξαναλέμε συντομότατα.
                                                             ...CHEERS BY F...





2 σχόλια: