Σελίδες

Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Μακιγιάζ μαλλιών..Καινούργια μόδα?

Βλεποντάς το τυχαία στο ίντερνετ να το λανσάρει η L'Oreal μου κίνησε την περιέργεια ομολογομένως...Σαν προιόν σε μορφή κιμωλίας το έχω δει και περίπου ένα χρόνο πριν και δεν ψήθηκα και πολυ να το δοκιμάσω η αλήθεια είναι,γιατι τα χρώματα που υπήρχαν ήταν όλα λίγο τρελούτσικα και έντονα δλδ μωβ-ροζ-κίτρινα κτλ, και στο δικό μου μαύρο μαλλί δεν θα έκανα ποτέ τέτοιο πείραμα,ακόμα και άν μπορείς πολύ εύκολα με ένα λούσιμο να το ξεφορτωθείς..



 Η L'Oreal λάνσαρε 8 χρωματάκια στην ίδια λογική κιμωλίας αλλά σε υγρή μορφή σαν την παραδοσιακή γνωστή μας βαφή..Εγώ διάλεξα να δοκιμάσω το πιο σκούρο που βγάζει η εταιρία το ''coffee break'' που είναι ένα σοκολατί για να το εφαρμόσω για ένα φυσικό αποτέλεσμα σαν ombre στο κάτω μισό των μαλλιών μου (απο το αυτί και κάτω) που όπως προείπα είναι μαύρα...Το χρωματάκι λοιπόν είναι όντως ἐνα σοκολά αλλα όπως βλέπετε και στη φωτό έχει μέσα στο χρώμα glitter bronze το οποίο δεν το περίμενα.Και επειδή την δοκιμή μου την έκανα η διαφορά απο το μαύρο φαινόταν μόνο στο φώς σαν μία στρώση bronze σκόνη στο μαλλί..Η υφή της τρίχας αγριεύε ολίγον τι μετά την εφαρμογή σαν να έχεις κάνει ένα πολύ έντονο κρεπάρισμα στο μαλλί σου..


Σάν προιόν εκ κατακλείδι θεωρώ αξίζει, ειδικά τα πιό ζωηρά χρώματα σε ανοιχτόχρωμα μαλλιά αξίζει τον κόπο κάποια κοπέλα να το δοκιμάσει,γιατι σαν προιόν διαφέρει απο ότι άλλο κυκλοφορεί είτε σαν φλασάκια είτε σαν τεχνική ombre...
Επίσης να αναφέρω πως η εταιρία ισχυρίζεται πως το χρώμα κρατάει μέχρι και δύο λουσίματα και έρχεται στην συσκευσία των 50ml.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου