Σελίδες

Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

MY BATH FAVOURITES-AFTER BATH ROUTINE

Τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ για το μπάνιο μου κάποια συγκεκριμένα προϊόντα που με έχουν βολέψει πολύ και θα ήθελα να τα μοιραστώ μαζί σας...Τα χρησιμοποιώ είτε όλα μαζί κάθε φορά, είτε παραλείπω κάποια ανάλογα με το πόσο χρόνο έχω μπροστά μου για το μπάνιο μου,αλλα όλα είναι στη ρουτίνα μου για κάποιο λόγο, και τα έχω επιλέξει ένα προς ένα, με βάση τις ανάγκες μου!Πάμε να τα δούμε...                           

                                       ΛΑΔΙ ΚΑΡΥΔΑΣ-ΩΣ ΜΑΣΚΑ ΜΑΛΛΙΩΝ 

Πριν το μπάνιο το τοποθετώ σε στεγνά μαλλιά απο τη μέση και κάτω,και αυτό τους προσφέρει απαλότητα,θρέψη και λάμψη μετά το λούσιμο!ΑΠΛΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ!


            KLORANE ΣΑΜΠΟΥΑΝ ΕΚΤΥΦΛΩΤΙΚΗΣ ΛΑΜΨΗΣ ΜΕ ΜΑΝΟΛΙΑ

Πρώτη φορά χρησιμοποιώ σαμπουάν αυτής της εταιρίας,και οφείλω να ομολογήσω πως έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη!Τον τελευταίο καιρό προτιμώ να αγοράζω σαμπουάν χωρίς sulfates και για να μην ξεθωριάζει το χρώμα των μαλλιών μου γρήγορα, αλλά και γιατι θεωρώ πως δεν κάνει καλό μακροχρόνια στην τρίχα και στο τριχωτό της κεφαλής,μετα απο έρευνα που έχω κάνει(έχω κανονικά μαλλιά ).Παρόλο λοιπόν την απουσία των sulfates που είναι συστατικά που προκαλούν αφρό, κάνει πολύ πλούσιο αφρό,και χρειάζεται πολύ λίγη ποσότητα σε σχέση με άλλα γιατί έιναι πολύ συμπυκνωμένη η σύνθεση του!Με λίγα λόγια το συστήνω ανεπιφύλακτα!

                            Perlier Sandalwood Shampoo & Shower gel

Ένα σαμπουάν-αφρόλουτρο που το πήρα μαζί με ένα περιοδικό και με έχει τρελάνει η μυρωδιά του..Εγώ το χρησιμοποιώ σαν αφρόλουτρο,είναι απο μια ιταλική εταιρία που χρησιμοποιεί πολύ φυσικά συστατικά στα προϊόντα της.Το άρωμα του είναι σανταλόξυλο όπως γράφει αλλά έχει μια ιδιαίτερη μυρωδιά,αρκετά έντονη,ζεστή,αισθησιακή ανατολίτικη...Πραγματικά χαίρομαι να το χρησιμοποιώ,και όταν μου τελειώσει θα ψάξω να το αγοράσω κανονικά!


                                           DALON ΜΑΣΚΑ- ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΡΓΙΛΟΣ
Μετά απο το αφρόλουτρο μου μαρέσει τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα να κάνω στο μπάνιο μου μάσκα αργίλου,στο πρόσωπο αλλά και στο σώμα μου..Αυτο το προϊόν είναι σαν πάστα οπότε είναι εύκολο να αλειφθεί στο δέρμα.Αυτή η διαδικασία με βοηθά να κάνω αποτοξίνωση στο δέρμα μου, και μετά να είναι έτοιμο να δεχτεί τα όποια προϊόντα θα τοποθετήσω μετά και να απορροφηθούν ευκολότερα επίσης!Επίσης μη ξεχνάμε και την συσφικτική του δράση ε?? ;)

                                               ΑΠΟΛΕΠΙΣΤΙΚΟ ΓΑΝΤΙ-ΛΟΥΦΑ
Θα το βρείτε σε πολλά μαγαζιά με καλλυντικά κτλ δεν είναι καθόλου δυσεύρετο αλλα είναι πολυ αποτελεσματικό!Κάνω απολέπιση με αυτό μία φορά τη βδομάδα(μαζι με τη μάσκα αργίλου) και το δέρμα μου γίνεται απαλό σά μωρού!Επίσης είναι πολύ πιο οικονομική λύση απο τις κρέμες...


                     Aloe Pura - Aloe Vera Gel 99.9%Bio Active Aloe Vera

Αυτό το προϊόν το αγαπώ.Σαν βάλσαμο μετά το μπάνιο και το ενδεχόμενο ξύρισμα,έρχεται να δώσει στο δέρμα μου τη θρέψη και την ενυδάτωση που του χρειάζεται!Περιέχει και shea butter και βιταμίνη Ε και αυτο το κάνει ακόμα πιο ιδανικό για το δερματάκι μας!Το αναμιγνύω πολλές φορές και με το λαδάκι καρύδας για extra ενυδάτωση!

JOJOBA OIL-ARGAN OIL
Για το πρόσωπο??Πλεόν μου αρέσει να χρησιμοποιώ (μόνο αν κάνω βράδυ μπάνιο που συνήθως βράδυ κάνω) λαδάκια.Είτε το jojoba είτε το argan εναλλάξ και είναι super ενυδατικά.Δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα απο καμία κρέμα!

                                           Moroccanoil Treatment

Σε νωπά μαλλιά τοποθετώ το λαδάκι αυτό, στις άκρες κυρίως,για αναδόμηση και λάμψη!Κύρια συστατικά του??Το έλαιο αργκάν και ο λιναρόσπορος..Μέχρι τώρα μου αρέσει αρκετά αν και δεν νομίζω να το ξαναγοράσω λόγω της τιμής του!



Μην ξεχνάτε ποτέ να κακομαθαίνετε τον εαυτό σας μετα απο μια κουραστική μέρα η εβδομάδα, με αυτές τις μικρές αλλά τόσο ευεργετικές για την ψυχή και το σώμα σας συνήθειες..Είναι μία ιεροτελεστία που θα σας αποζημιώσει..Βρείτε τη ρουτίνα-μυρωδιά-προϊόν που σας ταιριάζει,και απολαύστε αυτές τις μικρές χαρές!Το αξίζετε!

Μέχρι την επόμενη φορά...Να περνάτε καλά...


8 σχόλια:

  1. παρα πολύ ωραια όλα λαδι καρυδας χρησιμοποιω και εγω στο προσωπο μου φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΟ ΛΑΔΙ καρυδας το χρησιμοποιώ και εγω.... βασικα μονοι λάδι χρησιμοποιώ και το λατρευω!!!
    φιλιά
    Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μονοι ε???χμμ ναι τοχω δει...εγω ειμαι oil junkie θελω και το λαδι αβοκαντου να παρω!

      Διαγραφή
  3. πολυ ωραια ολα..το Moroccan ειναι πολυ καλο, αλλα και γω τσιγκουνευομαι να δωσω τοσα χρηματα...το λαδι καρυδας ειναι εξαιρετικο..δεν υπαρχει η ενυδατωση που προσφερει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ ωραία όλα , την λούφα την χρησιμοποιώ και εγώ αφήνει το δέρμα τόσο απαλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν ειναι τελειο??ειδικα αν βαλεις μετα και ενα καλο ενυδατικο!ποπουδακι μωρου!!

      Διαγραφή