Σελίδες

Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ!JANUARY FAVORITES!!

Σήμερα θα μιλήσουμε για τα αγαπημένα του μηνός που πέρασε...Προϊόντα που με βόλεψαν που χωρίς 2η σκέψη το χέρι μου πήγαινε εκεί με το που σκεφτόμουν να περιποιηθώ η να μακιγιάρω τον εαυτό μου...Αλλά και αγαπημένα που δεν έχουν σχέση με ομορφιά απαραίτητα...Για πάμε να τα δούμε...


                                          ΑΜΥΓΔΑΛΕΛΑΙΟ ΤΟ ΠΟΛΥΧΡΗΣΤΙΚΟ
Για το ντεμακιγιάζ των ματιών μου επιλέγω κάτι απόλυτα φυσικό,απαλό και θρεπτικό για την επιδερμίδα και τα μάτια μου...Το αναμιγνύω και με το ροδόνερο στο βαμβάκι και είναι ότι πρέπει κορίτσια...

                                             ΡΟΔΟΝΕΡΟ ΤΟ ΠΟΛΥΧΡΗΣΤΙΚΟ
Εδώ και καιρό το επιλέγω σε συνδυασμό για το ντεμακιγιάζ των ματιών μου με το αμυγδαλέλαιο και ως τονωτική λοσιόν για να κλείσουν οι πόροι μετά το ντεμακιγιάζ του προσώπου αλλά και να αφαιρεθούν τυχόν υπολείμματα..


                                            MAC PAINT POT IN GROUNDWORK
Είναι ένα προιόν που χρησιμοποιώ ώς βάση για τις σκιές μου αλλά και σκέτο σε όλο το μάτι γιατί είναι ένα πολύ φυσικό απαλό χρώμα που πάει σε όλα τα χρώματα ματιών...


                                            WET N WILD PALETTE IN VANITY
Μια πολύ ωραία παλλέτα με ουδέτερες καφέ και μπέζ αποχρώσεις που χρησιμοποίησα  πάρα πολύ αυτό το μήνα και όχι μόνο..

                             CATRICE PHOTOFINISH 18H LIQUID FOUNDATION
Το make up που χρησιμοποίησα πολύ αυτο το μήνα και ανακάλυψα προσφάτως και μου αρέσει πάρα πολύ.Είναι κρεμώδες,μέτριας κάλυψης και αρκετά σταθερό!


                                              ΈΛΑΙΟ JOJOBA 
Η δομή του μοιάζει με το φυσικό σμήγμα του ανθρώπινου δέρματος και γι’ αυτό μπορεί να εισχωρήσει στην επιδερμίδα ευκολότερα από κάθε άλλο έλαιο,ενυδατώνει το δέρμα και το διατηρεί ελαστικό.Το χρησιμοποιώ αντί για ενυδατική το βράδυ πριν κοιμηθώ και το πρωί το δέρμα μου είναι πολύ απαλό!

                                             ΈΛΑΙΟ ΑΡΓΚΑΝ
Το χρησιμοποιώ επίσης για ενυδάτωση το βράδυ και ενυδατώνει επίσης την επιδερμίδα μου πάρα πολύ!Προτιμώ πολύ περισσότερο τα λαδάκια σε σχέση με τις κρέμες γιατί δεν περιέχουν πρόσθετα χημικά και ενυδατώνουν πιο αποτελεσματικά την επιδερμίδα μου.

                                    FIT ME MAYBELLINE CONCEALER
Έχω μιλήσει γιαυτό το concealer και το πόσο μαρέσει στο post μου concealer battle..


                                    MAC STUDIO FINISH CONCEALER
Το χρησιμοποιώ καμιά φορά αντί για το fit me για κάτω απο τα μάτια αλλά και στις ατέλειες καμιά φορά και χωρίς να φοράω καν μεικάπ και είναι πάρα πολύ σταθερό και καλυπτικό..


                                       MAC PLUMFUL LIPSTICK
Το φορούσα σχεδόν καθημερινά είτε λίγο σβησμένο είτε κανονικά...Είναι ένα πολύ φορέσιμο κραγιόν,ένα απαλό μωβάκι μούρλια...



Ένα άσχετο αγαπημένο είναι μία σειρά...Και δεν είναι άλλη απο το Big Bang Theory..Όταν δεν έχω καλή διάθεση είναι ότι πρέπει...Βλέπω πολλές σειρές αλλά αυτή είναι η μόνη κωμική!Αξίζει να τη δείτε!

                            ΑΥΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ...ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ...ΦΙΛΙΑ..




                                           


4 σχόλια:

  1. καλα υπεροχα ολα..τι να πρωτοπω..θελω πολυ να δοκιμασω το Make up...ειναι καλυπτικο??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι μετριας καλυψης κοριτσακι!ευχαριστω για το σχολιο!

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ ωραίες οι επιλογές σου.... αγαπάμε ροδόνερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή