Σελίδες

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

BARRY M ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ..Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ..-BARRY M COSMETICS- MY OPINION

Την εταιρία BARRY M την έμαθα βλέποντας ξἐνες αλλα και ελληνίδες youtubers, και ομολογώ οτι είχα μπει στον πειρασμό πολλες φόρες να παραγγείλω απο κάποιο ξένο site(γιατι στην Ελλάδα δεν τα βρίσκαμε μέχρι και πρίν λιγο καιρό).Έχω ακούσει τόσο καλά λόγια γιαυτήν τη λονδρέζικη μάρκα που μπήκα στον πειρασμό..Μόλις όμως έμαθα πως μπορώ πλέον να τα προμηθευτώ απο ελληνικό e-shop καλλυντικών, τότε παρήγγειλα 2-3 πραγματάκια για να τα δοκιμάσω..Πάμε να δούμε τι δοκίμασα και πώς μου φάνηκαν...



                                         BARRY M CHAMELEON NAIL PAINT NO 332 
Ένα πολύ ιδιαίτερο βερνίκι που μου κίνησε το ενδιαφέρον με το χρώμα του αλλά και με την απόδοση που είχε το χρώμα του με μία μόνο στρώση..Επιπλέον το ενδιαφέρον είναι πως άν βάλεις απο πάνω κάποιο διάφανο βερνίκι θα διαπιστώσετε πως αλλάζει χρώμα και γίνεται απο μεταλλικό λιλά,ένα σκούρο μεταλλικό μωβ.Γενικώς χτίζετε σαν χρώμα και αλλάζει απόχρωση ανάλογα με το πόσα χέρια θα το περάσεις..Η διάρκεια του αγγίζει τις 4-5 μέρες χωρίς top coat..


                                             BARRY M NAIL PAINT NO 308 10ML
Ένα πολύ όμορφο απαλό παστέλ λιλά-μωβ που και αυτό βγάζει το χρώμα που βλέπεις με ένα μόνο πέρασμα με επίσης εξίσου καλή διάρκεια που αγγίζει τις 5 μέρες..Πολύ ευχαριστημένη!!!


                         BARRY M LIP PAINT NO. 121

Η αγαπημένη μου αγορά ήταν αναμφισβήτητα αυτή...Ένα καθαρό, έντονο κόκκινο της φωτιάς, που δεν δείχνει κίτρινα τα δόντια..Πάει σε όλες και φωτίζει πολύ το πρόσωπο..Η σύσταση του είναι πολύ ωραία,κρεμώδης αλλά όχι πολύ,ενυδατικό αλλά όσο πρέπει και νιώθεις οτι ''γατζώνεται'' στα χείλη,και έχει και πολύ καλή διάρκεια..Τουλάχιστον 5 ώρες..Το συνιστώ ανεπιφύλακτα..Έγινε το αγαπημένο μου κόκκινο..






4 σχόλια: