Σελίδες

Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Φυσική λύση για τα σπυράκια-Natural breakout solution!!!!

Καλή χρονιἀ κορίτσια!!!!!!!Εύχομαι το 2014 να σας φέρει ότι το 2013 σας στέρησε και ακόμη περισσότερα και πάνω απο όλα εννοείται, υγεία!
Το 1ο post για το 2014 θα είναι σχετικἀ με ένα πρόβλημα που απασχολεί γυναίκες και άντρες και υπάρχουν πολλοί τρόποι αντιμετώπισης, φυσικοί και μή!Εγώ σήμερα θα σας μιλήσω για έναν τρόπο που δοκίμασα εντελώς τυχαία και με εντυπωσίασε, μιας και είναι ένας πάρα πολυ φυσικός τρόπος χωρίς καμία παρενέργεια για τον οργανισμό ή το δέρμα και επίσης είναι ένα πολυχρηστικό προϊόν..

Ταράάάάάάμ..Λοιπόν το προιόν δεν είναι άλλο απο το βάμμα πρόπολης(Βιολογικό διάλυμα) ...Οι περισσότερες γνωρίζεται τις ευεργετικές ιδιότητες της πρόπολης,και αν όχι,πολυ συνοπτικά να σας αναφέρω μερικές:


  • Βακτηριοστατικό, βακτηριοκτόνο, αντιμυκητιασικό, αντιφλεγμονώδες, αναλγητικό,  αντιιικό, αντιοξειδωτικό, αναισθητικό 
  • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πληγές, αμυχές, μώλωπες, εκχυμώσεις, πρηξίματα, οιδήματα, τραύματα και μολύνσεις κάθε τύπου στο δέρμα ή στην στοματικη κοιλότητα. Προκαλεί αντισηψία και ταχύτατη επούλωση, προστατεύοντας παράλληλα από μικρόβια και βακτήρια. Χρησιμοποιείται για την θεραπεία συνήθων δερματικών προβλημάτων, τσιμπημάτων, φλογώσεων, στιγμάτων, ακμής...
Να προσθέσω πως αυτά είναι μόνο μερικες απο αυτές γιατί οι ιδιότητες της είναι αμέτρητες..Εμείς όμως θα μείνουμε όμως συγκεκριμένα στις αντισηπτικές τις ιδιότητες και την βοήθεια που προσφέρει στην επούλωση των σπυριών..
Εγώ λοιπόν έτυχε να βρώ στο ντουλάπι μου ένα βάμμα πρόπολης που μου το είχε δώσει ένας φίλος ,το οποίο το είχε προμηθευτεί απο έναν έλληνα παραγωγό ,και το έπινε βάζοντας κάποιες σταγόνες στο νερό του για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού του κτλ..Εγώ ποτέ δεν έτυχε πέρα από 2-3 φορές να το βάλω στο νερό μου και μετά κλασικά στην άκρη,καθώς και η γεύση του δεν είναι καθόλου ευχάριστη..
Όταν όμως έτυχε να βγάλω 2 πολύ άσχημα σπυράκια στο πρόσωπο μου στις γιορτές και ήθελα κατι πολυ γρήγορο και αποτελεσματικό να απαλύνει το οίδημα,και καθώς είχα διαβάσει πόσο καλό αντισυπτικό και επουλωτικό είναι,μόλις το είδα κατευθείαν χωρίς 2η σκέψη,με το δοσομετρητή που συνοδεύεται,το εφάρμοσα τοπικά στα σπυράκια μου τ βράδυ και...μαντέψτε..Την επόμενη μέρα είχε φύγει τελείως το πρήξιμο και τα σπυράκια είχαν συρικνωθεί τόσο πολύ που μετα βίας τα παρατηρούσες..
Γιαυτό λοιπόν θέλησα να μοιραστώ αυτή την εμπειρία μου μαζί σας, μιάς και ξέρω πόσο μεγάλη είναι η τάση πολλών πλέον ανθρώπων, να αντιμετωπίζουν φυσικά το πρόβλημα της ήπιας ακμής και όχι μόνο...
Τέλος να αναφέρω πως βάμμα πρόπολης απο όσο γνωρίζω σίγουρα μπορείτε να βρείτε σε καταστήματα με βιολογικά προιόντα,βότανα και προιόντα μελιού και επίσης απο τη γνωστή σε όλες εταιρια Αpivita.
            ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΈΧΟΥΜΕ, ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ...

6 σχόλια:

  1. πολύ καλο ποστ. και σιγουρα θα το αναζητησω το προιον γιατι εχω ένα θεμα με τα σπιρακια τωρα τελευταια.

    http://nickysbeautystarlight.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ!Είναι πολύ καλή εναλλακτική αντιμετώπιση του οιδήματος που προκαλούν τα σπυράκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ καλό ποστ & πραγματικά χρήσιμο!
    Καλή χρονιά με υγεία και χαρές!
    Φιλιάα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όντως η πρόπολη βοηθάει με τα σπυράκια! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή