Σελίδες

Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΑΙΟΥ-MAY FAVOURITES!!

Πέρασε σιγά σιγά και αυτός ο μήνας,έρχεται και το καλοκαιράκι, τι άλλο θέλετε??Να δείτε τα αγαπημένα αυτού του μήνα ελπίζω..Γιαυτό συνεχίστε την ανάγνωση...Είναι πολλά και ενδιαφέροντα!PROMISE!

        PHARMASEPT ΜΑΝΤΗΛΑΚΙΑ ΝΤΕΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΕ ΥΑΛΟΥΡΟΝΙΚΟ ΟΞΥ 30 τμχ

Τα τσίμπησα εντελώς τυχαία μπαίνοντας σε ένα φαρμακείο και ψάχνοντας να βρω οικονομικά μαντηλάκια, γιατι είχα παει ένα ταξιδάκι και είχα ξεχάσει να πάρω μαζί μου το ντεμακιγιάζ μου..Ε λοιπόν μου άρεσαν πολύ..Η PHARMASEPT είναι μια ελληνική εταιρία,και τα συγκεκριμένα συστατικά που περιέχουν δεν τα είχα ξαναπετύχει!Υαλουρονικό οξύ και λάδι ιπποφαές αλλά και βιταμίνη C παρακαλώ..Καθαρίζουν αποτελεσματικά και δεν ερεθίζουν καθόλου την επιδερμίδα..Τιμή γύρω στα 3,5 με 4 ευρώ..

               REVLON NEARLY NAKED MAKE UP spf 20
Ήθελα ένα ελαφρύ make up,χωρίς τρελή κάλυψη,και να βρω επιτέλους μια ανοιχτή απόχρωση για την ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα μου, που να μην είναι ούτε πολύ κίτρινη ούτε ρόζ,και επιτέλους βρήκα ένα που τα έχει και τα 2..Και όχι μόνο..Αφήνει πολύ φυσική όψη στην επιδερμίδα σαν να μην φοράς τίποτα.Για τις λιπαρές επιδερμίδες(εγώ έχω κανονική) θέλει πουδρίτσα αλλα είναι ένα πολύ καλό make up που σίγουρα το προτείνω..Είναι πολύ λεπτόρρευστο και απλώνεται πολύ όμορφα με τα χεράκια σας..


              PUPA DIVA'S LASHES Maxi volume mascara
Μου την έκανε δώρο μια πολύ καλή μου φίλη και στην αρχή δεν της έδινα και πολλές ελπίδες..Έχει τρίχινο βουρτσάκι και δίνει στις δικές μου (γυριστές αλλά όχι πλούσιες)βλεφαρίδες,εφέ ψεύτικων..Όγκο και μήκος χωρίς παραπάνω απο 2 στρώσεις..Άμεσο έντονο αποτέλεσμα αφήνοντας τις βλεφαρίδες απαλές...Την αγαπώ!!


                  BENEFIT DANDELION ΡΟΥΖ-BLUSH
Αυτό είναι ακόμα ένα δωράκι απο μια καλή μου φίλη,που στην δική της,πιο σκουρόχρωμη επιδερμίδα,δεν έδειχνε καθόλου και σκέφτηκε πως σε μένα που είμαι αρκετά ανοιχτόχρωμη, θα ταιριάζει καλύτερα..Όντως..Είναι ένα πολύ απαλό και γλυκό ροζάκι,ματ,που είναι ιδανικό για κάθε μέρα.LOVE!!! 

                       KIKO MILANO ΣΚΙΑ Νο 122
Είναι μια σκιά που πήρα απο την ιταλία ένα χρόνο πριν,και απο τότε την χρησιμοποιώ ασταμάτητα..Είναι ένα γκρί taupe χρώμα, που γράφει πολύ όμορφα στο μάτι,χωρίς primer.Είτε σε όλο το μάτι,είτε στην γωνία του, είναι μια σκιά που δεν αποχωρίζομαι..


                 ESSENCE LONG LASTING EYE PENCIL
Είναι το μηχανικό μολύβι της essence που μαρέσει πάρα πολύ,είτε για μέσα στο μάτι,είτε στο πάνω βλέφαρο.Πολύ σταθερό,σβήνεται πολύ εύκολα,πολύ οικονομικό!MUST HAVE!


            ESSENCE SUN CLUB MATT BRONZING POWDER-BLONDES
Είναι πολυ ανοιχτόχρωμο για κοψίματα,αλλά για να δίνει ένα πιο ηλιοκαμένο εφέ σε ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες είναι ότι πρέπει...Δεν πορτοκαλίζει ιδιαίτερα,είναι ματ,έχει τέλεια μυρωδιά και είναι πολύ οικονομικό!Τι άλλο??


               GOLDEN ROSE VELVET MATTE No 13
Είναι σταθερά,βελούδινα στα χείλη και έχουν έντονη απόδοση..Επίσης κοστίζουν μόνο 4-5 ευρώ,και έρχονται σε πολύ όμορφα χρώματα.Εγώ διάλεξα το νο 13 που είναι ένα έντονο φούξια, που πάει πολύ και σε ξανθές και σε μελαχρινές!!! 



      
 Να έχετε έναν όμορφο Ιούνιο με καλή διάθεση και μπανάκια...Και εδώ είμαστε, δε χανόμαστε... Ακολουθήστε με και στο instagram αν θέλετε,πατωντας στο εικονίδιο!Φιλάκιαααα

2 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ωραία όλα τα πράγματα !! ESSENCE SUN CLUB MATT BRONZING POWDER-BLONDES το θέλω και εγώ αλλά δυστυχώς ποτέ δεν βρίσκω πολλά πράγματα στο σταντ της εταιρίας!! και τι να πει κανείς για τα κραγιόν της Golden rose velvet matte τα αγαπώ όλα είναι υπέροχα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θελω να δοκιμασω και την καινουργια σειρα της golden rose αλλα ακομα δεν την εχω βρει!ισως στα dust n cream!ευχαριστω για το σχολιο σου!!!!

      Διαγραφή