Σελίδες

Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2015

14 αγαπημένα του 2014-Year's favourites!!

Καλή χρονιά να έχουμε,ευτυχισμένο το 2015  και ότι μα ότι επιθυμείτε...να μην σας αντισταθεί,υγεία και όλα τα καλά.Σε αυτό το πρώτο post για το 2015 είπα να σας δείξω ποία ήταν τα 14 αγαπημένα του 2014 για μένα.



  1. Πρώτα και καλύτερα δε θα μπορούσαν να μην είναι τα λαδάκια για το σώμα, τα μαλλιά και το πρόσωπο.Άλλαξαν τη ρουτίνα της περιποίησης μου και τα συστήνω ανεπιφύλακτα.Μερικά απο αυτα είναι το αμυγδαλέλαιο,το λάδι καρύδας,το jojoba και φυσικά το λάδι argan.
  2. Μια μεγάλη αγάπη απο προϊόντα μακιγιάζ,είναι τα velvet matte κραγιόν της Golden Rose.Ειναι ματ ,σταθερά,υπάρχουν πολλές επιλογές χρωμάτων απο σκούρα μεχρι πιο nude.Το καινούργιο μου απόκτημα είναι το νο.22 που είναι ενα ωραίο καφεκόκκινο και το αγαπώ για αύτη την εποχή.
  3. Αγαπημένο αφρόλουτρο  είναι το αμπέλι Σαντορίνης του korre που ακόμα και τώρα το χειμώνα δε μπορώ να το αποχωριστώ.
  4. Αγαπημένο καθαριστικό προσώπου  είναι ο αφρός καθαρισμού της apivita με ελιά και λεβάντα που καθαρίζει τέλεια την επιδερμίδα και δεν την ξηραίνει.
  5. Αγαπημένη μάσκαρα  είναι αυτή της Pupa, η volumizing diva's lashes.Όσες και αν δοκίμασα νομίζω αυτή μου έκανε το κλικ για τις δικές μου λίγες και κοντές βλεφαρίδες.Δεν τις κοκκαλώνει,χτίζεται,και χαρίζει πολύ όγκο.
  6. Το αλάτι  ιμαλλαιων.Στο φαγητό πλέον δε χρησιμοποιώ θαλασσινό αλάτι (κάλας κτλ)αλλα ορυκτό.Εκτός απο την έλλειψη χημικών πρόσθετων συστατικών είναι και πλούσιο σε ιχνοστοιχεία και δεν προκαλεί κατακράτηση υγρών.
  7. Αμερικάνικες σειρές.Η ελληνική τηλεόραση πάει απο το κακό στο χειρότερο και πλέον έχω επιλέξει να βλέπω κυρίως ξένες σειρές .Φέτος ξεχώρισα το Bates Motel ,το Tyrant,το True detective και αυτές που βλέπω τώρα είναι το How to get away with murder και το Stalker.
  8. Τα μπισκότα που δεν σταματώ να αγοράζω απο τότε που τα δοκίμασα ειναι τα μπισκότα gran cereale στην κλασική τους γεύση.Είναι με βρώμη και δημητριακά και είναι πεντανόστιμα.
  9.  Ένα ακόμη προϊόν διατροφής που πρόσθεσα το 2014 είναι το γάλα αμυγδάλου.Λόγω του ότι το ζωικό γάλα πλέον έχει αμφισβητήσιμα οφέλη για την υγεία συν του ότι με φουσκώνει, βρήκα αυτή την εναλλακτική που με έχει αφήσει πολύ ικανοποιημένη.Το συνοδεύω κυρίως με τα αγαπημένα μου δημητριακά.
  10. Σαμπουάν χωρίς θειικό άλας (sulfates).Φέτος άρχισα να χρησιμοποιώ συστηματικά τέτοια σαμπουάν γιατί βοηθούν το χρώμα των βαμμένων μαλλιών να μην ξεθωριάζει αλλά κυρίως δεν επιβαρύνει το τριχωτό της κεφαλής.
  11. Φυσικά προϊόντα περιποίησης .Προσπαθώ όσο μπορώ όπως θα έχετε ήδη διαπιστώσει να χρησιμοποιώ προϊόντα οσο γίνεται πιο φυσικά και αγνά τόσο για την περιποίηση μου όσο και για τη διατροφή μου.Εταιρίες όπως ο korres, apivita,caudalie,nuxe είχαν φέτος την τιμητική τους.
  12. Συστηματική άσκηση.Πλέον απο την άνεση του σπιτιού μου,ένα βιντεάκι απο τα πολλά στο youtube για γυμναστική στο σπίτι(συν μια μπάλα πιλατες,βαρακια και ένα στρώμα)κάνω ενα 10 λεπτο τη μέρα γυμναστικούλα.Αν σου γίνει συνήθεια μετα δε μπορείς χωρίς μια μέρα γυμναστική.
  13. Οι αγαπημένοι μου άνθρωποι .Χωρίς αυτούς η χρονιά μου θα ήταν πολυ χειρότερη και δεσμεύομαι μέσα στο καινούργιο έτος να μην ξεχνάω πόσο σημαντική είναι η συμβολή τους στη ζωή μου.Χωρίς αυτούς κανένα προϊόν ομορφιάς δε θα μπορούσε να ομορφύνει την ασχήμια της ζωής μου άλλωστε..Να τους δείχνετε κάθε μέρα την αγάπη σας γιατί κανείς και τίποτα δεν είναι δεδομένο παρά μόνο η αγάπη τους για μας..
  14. Το σκυλάκι μου...Δε θα μπορούσα μα παραλείψω το γλυκό αυτό τσιμπουράκι της ζωής μου ,που και φέτος δεν έπαψε να είναι δίπλα μου και αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μου.Χαίρομαι που μπορώ να επηρέαζω και ανθρώπους που μέχρι πρότινος δεν είχαν καμία επαφή με αυτά τα αγνά πλασματάκια,να τα βάλουν στη ζωή τους και να αναγνωρίσουν την αξία τους.
Αυτά απο μένα...Τελείωσαν και οι γιορτές μα ελπίζω το πνεύμα τους να μας συντροφεύει μέχρι και τις επόμενες.Μην ξεχνάτε να κάνετε τον απολογισμό σας για το χρόνο που πέρασε, για να μπορείτε να βλέπετε πιο ξεκάθαρα τα καλά και τα κακά,ωστε να γίνεστε κάθε χρόνο και καλύτεροι άνθρωποι...Φιλιά πολλά..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου